კრიტერიუმი
|
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
მთავარი გმირების
ამოცნობა
|
ვერ ამოიცნობს.
|
ამოიცნობს მხოლოდ ერთ
გმირს.
|
ამოიცნობს ორ გმირს.
|
ამოიცნობს სამ გმირს.
|
ყველა გმირს სწორად
ამოიცნობს.
|
მსჯელობა
|
ვერ მსჯელობს.
|
მსჯელობისას მეტყველება
ბუნდოვანია.
|
მსჯელობისას იყენებს
მხოლოდ
რამდენიმე ფრაზას.
|
მსჯელობს ნაწილობრივ,
თუმცა ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს.
|
მსჯელობს კარგად და
ასაბუთებს საკუთარ აზრს.
|
წინადადებების შედგენა
|
საერთოდ ვერ ადგენს
წინადადებას.
|
შედგენილი წინადადების აზრი გაუგებარია.
|
წინადადებას ადგენს
ბევრი გრამატიკული შეცდომით.
|
წინადადების აზრი გასაგებია,
თუმცა დაშვებულია რამდენიმე გრამატიკული შეცდომა.
|
წინადადება აზრობრივად
გამართულია და არ არის დაშვებული გრამატიკული შეცდომები.
|
თანამშრომლობა
|
ვერ თანამშრომლობს
თანატოლებთან.
|
თანამშრომლობს
ძალიან იშვიათად.
|
თანამშრომლობს იშვიათად.
|
ხშირად თანამშრომლობს
თანატოლებთან, სვამს და პასუხობს კითხვებს.
|
ყოველთვის ხალისით თანამშრომლობს თანატოლებთან და ეხმარება მათ წყვილებში/ჯგუფური მუშაობის დროს. |
Friday, August 3, 2018
ანალიტიკური შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
საწრეო მუშაობა
საწრეო მუშაობა ინგლისურ ენაში წრის დასახელება „გავიღრმავოთ ცოდნა გრამატიკაში სკოლა: სსიპ წყალტუბო...
-
გაკვეთილის გეგმა მასწავლებლის სახელი , გვარი : მანანა ფილია . საგანი : ინგლისური ენა სწავლ...
-
სასწავლო პროექტი - გეოგრაფიის რეალური გაკვეთილი
No comments:
Post a Comment