გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი : მანანა ფილია.
საგანი: ინგლისური ენა
სწავლების საფეხური/კლასი:
საბაზო/ VII კლასი/ I დონე
მოსწავლეთა რაოდენობა: 8
გაკვეთილის თემა: Young heroes.
გაკვეთილის მიზნები:
*მოსწავლეები შეძლებენ ტექსტის წაკითხვასა და გააზრებას.
* მოსწავლეები შეძლებენ ტექსტიდან ძირითადი ინფორმაციის ამოღებას და შესაბამისი სავარჯიშოების შესრულებას.
* მოსწავლეები შეძლებენ კითხვისა და ზეპირმეტყველების უნარების განვითარებას.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო
|
1
|
მოსწავლეებს ვაცნობ გაკვეთილის თემას, მიზანს,აქტივობებს,
შეფასების რუბრიკას და ვაკრავ მათ თვალსაჩინო ადგილზე.
|
ვერბალური
|
მთელი კლასი
|
ფლიფჩარტზე დატანილი გაკვეთილის თემა და სასწავლო მიზნები
|
3 წთ
|
2
|
მივმართავ ბავშვებს–„წინა გაკვეთილზე ჩვენ ვიმუშავეთ
ტექსტზე “Walkabout”.ახალ გაკვეთილზე გადასვლამდე გავიხსენოთ თუ რის შესახებ იყო
ტექსტი.’’ შემდეგ ვსვამ კითხვებს:
1)
What qualities does Jangala have?
2)
What kind of people do these
qualities have?
3)
What is a hero?
4)
Tell me the qualities.
მოსწავლეები ასოციაციური რუკის მეშვეობით პიროვნული თვისებების მიხედვით ახასიათებენ გმირებს.
|
გონებრივი იერიში
ასოციაციური კავშირების რუკა
|
ტექსტი გმირებზე.
ასოციაციური
რუკა
|
3 წთ
|
|
3
|
გმირების დახასიათების შემდეგ ვხსნი ახალ გაკვეთილს“young heroes.’’(ახალგაზრდა
გმირები), რომელიც ასახავს 4 მოზარდის გმირულ საქციელს. ვკითხულობ ტექსტს და თვასაჩინო ადგილზე ვაკრავ
ახალი სიტყვების თარგმანს. ჩემს შემდეგ ტექსტს რიგრიგობით კითხულობენ და თარგმნიან
მოსწავლეები. შემდეგ ისინი ცდილობენ საქართველოს ისტორიიდან მათთვის ცნობილი ქართველი გმირები გაიხსენონ.
|
ვერბალური
|
მთელი კლასი
ინდივიდუალური მუშაობა
|
ტექსტი გმირებზე
|
15 წთ.
|
4
|
ტექსტის
წაკითხვის შემდეგ მოსწავლეებს პროექტორის საშუალებით ვუჩვენებ გმირების ფოტოებს და ისინი შეეცდებიან
გამოიცნონ მათი ვინაობა.(წიგნში მხოლოდ ერთი მათგანის ფოტოა მოცემული). შემდეგ მოსწავლეები პასუხობენ ჩემს მიერ
დასმულ კითხვებს:
1)
Who collected books?
2)
Who
worked in bad conditions?
3)
Who didn’t stop her favorite
activity?
4)
Who began an organization?
5)
Who
wrote a book?
6)
Who was killed?
|
ვიზუალიზაცია
კითხვა–პასუხი
|
5 წთ.
|
||
5
|
მოსწავლეები ასრულებენ სახელმძღვანელოში 47–ე გვერდზე მოცემულ სავარჯიშოს N4- “ აარჩიეთ სწორი პასუხი’’.
|
სავარჯიშო
|
3 წთ
|
||
6
|
მოსწავლეები წყვილებში იმსჯელებენ,თუ რომელი გმირები
მოეწონათ და რატომ.
|
წყვილებში მუშაობა
|
მუშაობა წყვილებში
|
10 წთ
|
|
7
|
ტექსტში მოცემული ახალი სიტყვების მეშვეობით მოსწავლეები
წყვილებში შეადგენენ რამდენიმე წინადადებას.
|
წყვილებში მუშაობა
|
მუშაობა წყვილებში
|
2 წთ.
|
|
8
|
მოსწავლეებს ვაძლევ დავალებად მოიძიონ ინფორმაცია
თანამედროვე ქართველი გმირების შესახებ.
|
1 წთ
|
|||
9
|
ვაჯამებ გაკვეთილს, ვახსენებ ბავშვებს შეფასების რუბრიკას
და ვაფასებ მათ. შემდეგ ვარიგებ გასასვლელ ბილეთებს. მოსწავლეები პასუხობენ შეკითხვებს,
ათავსებენ ფურცლებს ყუთში და ტოვებენ კლასს.
|
მთელი კლასი
|
3 წთ.
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
·
უცხ.ს.I.12. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის
თხრობითი ტექსტის წაკითხვა და გაგება.
·
უცხ.ს. I. 14. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს
სხვადასხვა სტრატეგიას შინაარსის გაგების გასაადვილებლად.
·
უცხ.ს.I.26. მოსწავლეს შეუძლია სტრატეგიების გამოყენება მეტყველების
უნარის გაუმჯობესების მიზნით.
შეფასება: ანალიტიკური შეფასების რუბრიკა
ხელმოწერა: მანანა ფილია
თარიღი: 26 ივლისი
გასასვლელი ბილეთები
1.)
რა ისწავლე დღევანდელ გაკვეთილზე?
2). ყველაზე
მეტად რომელი აქტივობა მოგეწონა?
3). რა ვერ გაიგე კარგად გაკვეთილზე?
No comments:
Post a Comment