ანალიტიკური შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
მთავარი გმირების ამოცნობა
|
ვერ ამოიცნობს.
|
ამოიცნობს მხოლოდ ერთ
გმირს.
|
ამოიცნობს ორ გმირს.
|
ამოიცნობს სამ გმირს.
|
ყველა გმირს სწორად ამოიცნობს.
|
მსჯელობა
|
ვერ მსჯელობს.
|
მსჯელობისას მეტყველება ბუნდოვანია.
|
მსჯელობისას იყენებს მხოლოდ
რამდენიმე ფრაზას.
|
მსჯელობს ნაწილობრივ, თუმცა ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს.
|
მსჯელობს კარგად და ასაბუთებს საკუთარ აზრს.
|
წინადადებების შედგენა
|
საერთოდ ვერ ადგენს წინადადებას.
|
შედგენილი წინადადების აზრი გაუგებარია.
|
წინადადებას ადგენს ბევრი გრამატიკული შეცდომით.
|
წინადადების აზრი გასაგებია, თუმცა დაშვებულია რამდენიმე გრამატიკული შეცდომა.
|
წინადადება აზრობრივად გამართულია და არ არის დაშვებული გრამატიკული შეცდომები.
|
თანამშრომლობა
|
ვერ თანამშრომლობს
თანატოლებთან.
|
თანამშრომლობს
ძალიან იშვიათად.
|
თანამშრომლობს იშვიათად.
|
ხშირად თანამშრომლობს თანატოლებთან, სვამს და პასუხობს კითხვებს.
| ყოველთვის ხალისით თანამშრომლობს თანატოლებთან და ეხმარება მათ წყვილებში/ჯგუფური მუშაობის დროს. |
No comments:
Post a Comment